pppd a nefunční demand

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Září 24 00:34:23 CEST 2003

Mám následující obsah souboru /etc/pppd/options

/dev/ttyS1 115200
xonxoff
noipx
noauth
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/peers/chat-gprs-up"
noipdefault
ipcp-accept-local
local
novj
novjccomp
nobsdcomp
lcp-echo-interval 10
disconnect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/peers/chat-gprs-down"
defaultroute
usepeerdns
lock
idle 60
holdoff 10
asyncmap 0

Když spustím po restartu počítače "pppd demand" nebo "pppd demand
:192.168.1.1", tak se internet nevytočí. Když ale nejprve spustím jen pppd,
tak se připojí internet a po odpojení již funguje příkaz "pppd demand"

Druhý problém mám se zavěšováním. K připojení používám GPRS a i když nic
nedělám, tak se internet nezavěsí. Nevím jak zjisti, která aplikace přenáší
data. Může to být i bind, který je ve funkci lokálního DNS a cache serveru.

Můžete mi někdo poradit se zprovozněním vyžádaného volání a zavěšování
spojení?

Dík

Petr