Re: Odesílání pošty pomocí Postfixu

milanm na quick.cz milanm na quick.cz
Středa Září 24 01:24:17 CEST 2003

Ahoj,
tak jsem si s tím dneska hrál několik hodin, ale
jediné co jsem z toho dostal byl vždy vrácený
dopis s hláškou 550. Někde jsem se dočetl, že při
odeslání nebyla splněna nějaká podmínka.

Zatím to zkouším bez SASL, neboť Apache mi mail
klidně odešle (v php příkaz mail) a nic se
nevrací. Z toho usuzuji, že je vada v nastavení
(?).

Ještě jeden doplňující dotaz. Chci přijímat poštu
i do druhého PC, ale nevím jak mu říct, že ji má
brát z mého serveru (jde mi o jméno). Můj počítač
se jmenuje domov.dom, co musím zadat do druhého
počítače?

(Omlouvám se za ty hloupé otázky, ale anglicky
neumím a tomu co jsem o tom zatím přečetl moc
nerozumím!)

Díky za snahu mi pomoci!!!

M.