NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out

Středa Září 24 10:30:28 CEST 2003

On Mon, 22 Sep 2003, Matej Cepl wrote:

> V lspci o ní není ani zmínka, ale když spustím insmod 3c509, tak
> počítač nic nenamítá a i utilita 3c5x9setup (od Donalda Beckera) se
> zdá být šťastná.

Aby tak bylo neco videt v lspci, kdyz je to ISA.
A na ISA se muze stat leccos.

> Když provedu ping 192.168.0.2 tak se všechno zdá být v pořádku
> (takže to podle mého znamená, že ta karta funguje, že?).

Tohle ma nulovou vypovidaci hodnotu, protoze komunikace s lokalnimi
adresami jede vzdy pres loopback.

> Progoogloval jsem celý Internet i Usenet, ale na %subj% jsem našel
> přehršle zcela rozpodivných zpráv, ale nic rozumného jsem z toho
> nepotkal.
>
> 1) Může mi někdo vysvětlit, co to je NETDEV WATCHDOG?

To znamena, ze sitovka nebyla schopna odeslat nejaky ramec po dobu vetsi
nez malou. Co si tak pamatuju, tak vetsinou byl problem s tim, ze
nechodily interrupty. Vzhledem k tomu, ze se to objevuje na notebooku,
tak by mohl byt problem tam. Doporucuji sledovat /proc/interrupts.

> 2) Dá se nějak 100% rozhodnout, že karta je dobře nainstalovaná
>    a funkční?

Ano, ale pouze ve vesmiru, kde lze dosahnout 100% spolehlivosti hw. ;)
Pro zakladni overeni by IMHO melo stacit otestovat, zda je schopen
prenaset rychly tok velkych ramcu, pokud mozno zaroven obema smery,
protoze to by melo sitovky a sit vystresovat dost na to, aby se vetsina
obvyklych problemu projevila.