NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out

Peter Luciak luciak na host.sk
Úterý Září 23 19:24:01 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 05:00:29PM -0400, Matej Cepl wrote:
> Dobrý den,
>
> už z toho pomalu začínám šedivět. Mám tady dva počítače, oba
> s Debianem/woody. Jeden je desktop (Dell OptiPlex GXM 5133), druhý
> notebook (Compaq Presario 1200). Na desktopu (192.168.0.2) se snažím
> rozchodit jeho interní kartu, která je podle dokumentace na
> support.dell.com 3c913 (dle téže stránky prý kompatibilní s 3c509).
> V lspci o ní není ani zmínka, ale když spustím insmod 3c509, tak počítač

	Co hovori "ifconfig"? Ked je spravne nahodena, tak tam bude
figurovat. Skus poslat vystup z ifconfigu na oboch koncoch.
	Zda sa mi, ze podobne veci sa mi zjavovali v logu ked bola HW chyba
(zle zastrcena sietovka/kabel/...)

>       Matěj

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

Život je ako umelá kvetina -- nemá zmysel ho pohnojiť.