MailQuota pro uzivatele

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Září 24 16:29:14 CEST 2003

On Wed, Sep 24, 2003 at 02:48:01PM +0200, Arnost Dvorak wrote:
> funguje, ale pokud se zaplní schránka, tak odesílateli nedojde žádná zpráva
> o nedoručení pošty z důvodu překročení velikosti přihradky.

> - při přetečení schránky posílat odesílatelům zpravu o nedoručení.

sprava o nedoruceni by mala odist, ak je lokalny dorucovatel procmail s
nejaky konkretnym parametrom - ja pouzivam maildrop a ten vracia tusim
hodnotu EX_TEMPFAIL alebo take nieco (odosielatelovi neposle nic, caka
to vo fronte)

diskova kvota + warnquota skriptik, ktory sa spusta raz denne sa mi
osvedcil (z balika quota) - sprava o prekroceni kvoty chodi danemu
pouzivatelovi

konkretne maju pouzivatelia na mailbox soft kvotu 20MB a hard quotu 30MB
... stav kvoty si vedia pozriet napr. cez SquirrelMail

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE