routing podla i-face

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Září 24 23:14:06 CEST 2003

da sa nejako nastavit, aby mi ako default route system pouzival gateway
podla toho cez ktory interface paket dorazi ?

mam stroj, ktory pozera do dvoch sieti ( a obe vidia do internetu )

a na zaklade vstupneho interfacu by som chcel nastavit routovanie ..

t.j ak paket dorazi cez eth0, tak routuj na default gw siete 0, ak
dorazi cez eth1, tak routuj na default gw siete 1

je to mozne ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying