Ako routovat ethernet broadcast?

Petr Sebor petr na scssoft.com
Čtvrtek Září 25 00:34:56 CEST 2003

Peter Surda wrote:
> -''-
:-)

> Ono je to este divnejsie, on ziadne ARP dotazy neposiela. Keby si myslel, ze
> je to na tom istom segmente, tak by poslal
> RUP_MAC -> ff:ff:ff:ff:ff:ff arp who-has 20.1.1.1 tell 10.1.1.1
> a po case by timeoutol a poslal naspat nejaky icmp error.

Mno, jsem liny se podivat do zdrojaku jadra coby referenci...
Cert vi, co je RUP za OS, ale prijde mi divne ptat se pomoci ARP
na MAC stroje, ktery neni podle IP ani v te siti, ve ktere bych
se mel ptat. Mozna ze tohle je ten duvod, proc se o to nakonec
ani nepokusi a protoze smerovaci tabulka hovori jasne (asi) a
rika - tahle sit se schovava za timhle iface, proste tam ten
paket hodi, at si ho nekdo prebere.

> :-).

Muzes ale udelat s tim proxy_arp pokus, ktery mozna zabere bez nutnosti
patlat se v tom RUP:

na LR na eth0 pridej jednu dummy IP ze te 20.x.x.x site a jeste
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/conf/eth0/proxy_arp
(snad je to dobre, leju to z hlavy)

Tohle by mozna mohlo pomoci.

Cus,
Petr