Samba a 2 stejni prihlaseni uzivatele => "deadlock"

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Čtvrtek Září 25 10:51:52 CEST 2003

> Zkuste:
> - corrupted tdb file
> - smbstatus (co pise ??)
> - play with (op)lock sharelevel parameters
> - upgrade to Samba 2.2.8a (neni neco ohledne vaseho hlaseni v changelog??)
Jiz jsem si zacal hrat se vsema options, ktere maji v nazvu lock a davat
je po jednom do opacneho stavu nez je default. Vzhledem k tomu, ze chybu
neumim umele vyvolat, tak testovani je zdlouhava (cekam na odezvu od
uzivatelu, a prohledavam logy).

> myslite tim zakusem? Neda se pristoupit z win klientu? a co smbclient
> ...), pripadne bych podezrival corrupted tdb file (podobnou pricinu a
> reseni rm .tdb jsem cetl v nejakem howto, asi). Tehle tdb file (po
> zaloze) by se myslim dal bez problemu smaznout.
>
> Jinak je v Sambe utilita tdbackup
> (http://us2.samba.org/samba/ftp/cvs_current/docs/htmldocs/tdbbackup.8.html),
Zkusim jeste neco udelat s onim souborem locking.tdb

> http://cvs.samba.org/cgi-bin/cvsweb/~checkout~/samba/source/tdb/tdb.c?rev=1.127&content-type=text/plain
Diky i za tento odkaz.

Petr Spatka