squid+mrtg

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 25 11:20:19 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003, Cyber-Duracel wrote:

> Dobry den,potreboval bych nejake nakopnuti jak udelat statistiku
> pristupu na web. bezi mi squid a vim ze umi spolupracovat s mrtg. Nasel
> jsem navody na abclinux a root ale az tak uplne jsem to nepochopil,muze
> mi nekdo poradit naky hodne jednoduchy navod pro zacatecnika.

No mozna by stalo za uvahu podivat se po necem specialne delanem pro
squida ci web obecne (napr. webalizer). Tedy zavisi na charakteru
statistik, ktere chcete delat, mrtg obecne zobrazuje toky dat nebo jine
spojite veliciny, u squida bych ale mel zajem o jiny druh statistik.

-- Honza Houstek