squid+mrtg

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 25 11:46:52 CEST 2003

On Thu, Sep 25, 2003 at 11:20:19AM +0200, Honza Houstek wrote:

> No mozna by stalo za uvahu podivat se po necem specialne delanem pro
> squida ci web obecne (napr. webalizer). Tedy zavisi na charakteru
> statistik, ktere chcete delat, mrtg obecne zobrazuje toky dat nebo jine
> spojite veliciny, u squida bych ale mel zajem o jiny druh statistik.
>
> -- Honza Houstek

Webalizer pouzivam jenom proto, ze mu napisu cestu k logu a on vytvori
sam cele stranky s tabulkama, grafikama a tisici cislic. Takove grafy
mi staci, ale kam se hrabou krasou na mrtg. Je hezci, ale slozitejsi
nastavit.

Upozornuji, ze z mrtg nevyctete tolik veci jako z webalizeru. Budou
vam chybet :)

-- Dalibor Straka