rozdeleni souboru

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 25 17:09:44 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003, Dalibor Straka wrote:

> Nechci vas ztrapnovat, a tak jsem nezadal do googlu.com/linux heslo
> rozdeleni souboru. A uz vubec jsem to nezkousel v archivu teto konference
> kde vim zcela jiste, ze to uz bylo.

No puvodnimu tazateli mozna neslo o obecny split, ale o neco, co rozseka
mbox na hranici mailu. Pominu-li moznost otevrit si ten mail v nejakem
dobre napanem (co se efektivity prace s velkymi mboxy tyka) MUA a
rozdelit si to rucne, tak by se to dalo celkem snadno vyperlit.

Pri te zmince o 1GB inboxu se mi ale zive vybavuje poznamka Pavla
Kankovskeho o tom, ze programatori MUA by se meli dohodnout, aby algoritmy
na praci s mboxy mely nejakou minimalni (rekneme alespon kvadratickou)
slozitost, cimz budou uzivatele demotivovat k vytvareni podobnych
obludnosti.

-- Honza Houstek