rozdeleni souboru

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Září 25 18:57:58 CEST 2003

> Kankovskeho o tom, ze programatori MUA by se meli dohodnout, aby algoritmy
> na praci s mboxy mely nejakou minimalni (rekneme alespon kvadratickou)
> slozitost, cimz budou uzivatele demotivovat k vytvareni podobnych
> obludnosti.

Ta obludnost muze snadno vzniknout tak, ze si uzivatel (treba ja)
forwarduje postu jeste na zalozni ucet, kde jen lezi a roste. Jednou za
cas (typicky kdyz dochazi misto na /var) se gzipne a odarchivuje. Delam to
tak proto, ze se pak nemusim hadat o to, zda mail prisel a ja ho
nezodpovedne/nahodou smaznul.. staci se podivat do archivu. Cinim tak
ovsem pouze vyjimecne a tak mi prace se soubory ~1G nevadi. Tohle muze byt
podobny pripad.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz