rozdeleni souboru

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 25 18:18:24 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003 volesak na aristia.cz wrote:

> Pravdou ovsem je, ze by mi moc pomohlo neco, co by rozdelilo mailbox na
> segmenty specificke velikosti s tim, ze by se vzdy nejblize mozne zarazil na
> hlavicce mailu ci specifickem retezci. Split toto resi pouze castecne.

Pokud mate dost mista na disku a dost strojoveho casu, tak nejak takhle by
se to mohlo delat v shellu :

#!/bin/sh

FILENAME="inbox-cutted-"
FILENUM="1"
COUNTLINES="0"
MAXLINES="1000000"

while read LINE ; do
  if [ $COUNTLINES -ge $MAXLINES ] ; then
    # new From
    if echo "$LINE" | grep "^From " > /dev/null ; then
      FILENUM=`expr $FILENUM + 1`
      COUNTLINES="0"
    fi
  fi
  echo "$LINE" >> $FILENAME-$FILENUM
  COUNTLINES=`expr $COUNTLINES + 1`
done

pouziti by bylo cat INBOX | ./vyseuvedeny-skript.sh ktery by mel do
aktualniho adresare vyrabet soubory inbox-cutted-[1 az xx] . Nerozdeli
to podle bajtu ale podle poctu radek, coz myslim neni az takovy problem.

S pozdravem