Cyrus-imap a ??

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Čtvrtek Září 25 17:52:38 CEST 2003

> From: Robert Hanzlik <robi na junyks.cz>
> Date: 2003/09/25 Čt odp. 04:36:20 GMT+02:00
> To: linux na linux.cz
> Subject: Re: Cyrus-imap a ??
>
> Zdravím,

> jak je řečeno již v manuálu, cyrus-imap používá už pro
ukládání pošty
> svůj vlastní specifický formát a neumí pracovat s
nějakým cizím. Jelikož
> předpokládám, že onen /home/userx/Maildir je již
existující s nějakými
> daty a v nějakém formátu, je tato přimět cyrus-imap o
přístup sem zbytečná.

> S pozdravem
>                Robi

Nevadí mi, že nebude umět se stávajícími daty. Zřídím tam
klidně ty adresáře znovu. Lze ale s Cyrusem toto provést?
Pak bych pomocí Cyradm už vytvořil strukturu, jaká je
potřeba

Dík

Lukáš