nmbd sluzba se nahodne ukonci

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Září 25 18:23:39 CEST 2003

> Samba by mela konfiguracni soubor periodicky cist kazdou minutu. Ja osobne
> na to nespoleham, navic to muze udelat vic skody nez uzitku, kdyz si
> precte nejaky "rozeditovany" konfigurak. Cili pokud menite smb.conf za
> chodu, mel byste to delat nejak atomicky, napr. editaci kopie a pote mv.

Tohle rozhodne vyzkousim.

Problem je v tom, ze neexistence dalsich licenci do Novellu me donutila
ze dne na den prejit na Sambu, bez moznosti testovat dlouhodobe stabilitu
reseni a mozne potize.

Takze preklapim spolecne disky na Sambu a resim vypadky.

> to vypada ze hlavni smbd (nmbd) proces proste umrel,
> takze PID ktere si init script zapsal pri startu uz neni mezi pouzivanymi.
> Pokud v logu nic neni, pak je to bug.
> Jinak zkuste zvysit debug level "smbcontrol smbd debug num". num 3,4

Pada mi nmbd, tak hledam v nmbd.log a tam nic, co by vypadalo jako
hlaseni o padu demona nevidim.
V error.log taky neni nic co by pripominalo takovouhle chybku.
Ve kterem logu a co jeste hledat?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz