jak filtrovat zpravy od (pry) MS ?

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 25 19:28:07 CEST 2003

Diky za genialni napad !

trochu jsem si hral nez me to zacalo chodit ale je to genialni reseni
(pokud se stykate se slusnymi lidmi nemaji vas vubec co zajimat nejake
.exe soubory)

> No ja mam v .procmailrc docela brutalne na prvnim radku tohle
>
> 0: B

Me nakonec funguje tohle :
(do folderu spamy se obcas divam, kdyby tam bylo neco duleziteho)

:0 B
* Content-Type:.*X-MSDOWNLOAD.*\.exe.*
spamy

BTW - je to MSDOWNLOAD generovane jen we Win aplikacich nebo cimkoli co
podporuje MIME i v Linuxu ? (Jde mi o to, kdybych nahodou chtel v Linuxu
vzit na svem disku nejaky *.exe a poslat kolegovi napr pomoci Pine
attachmentu )

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *