jak filtrovat zpravy od (pry) MS ?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Září 25 19:50:15 CEST 2003

Dňa Št 25. September 2003 19:28 ste napísali:

> Me nakonec funguje tohle :
> (do folderu spamy se obcas divam, kdyby tam bylo neco duleziteho)

robim to este brutalnejsie ;)
vsetko co dojte od Outlooka, subject zacina na Re: a v tele
spravy je napisane ze ide o multipart/mixed, sup s tym do foldera
FILTERED.
a to vam poviem, prislo mi denne aj 2000-5000 takychto mailov. kazde
rano tahat od 100-200Mb posty.

--
:
:. stay cool