Barevné schéma?=, =?utf-8?q?barevný složky na monitoru

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Září 26 00:59:10 CEST 2003

Dne čt 25. září 2003 09:28 jste napsal(a):

> Neodpovedam na otazku, ale mam jeden typ: Maju obidva monitory nastavenu
> rovnaku ,,teplotu'', teda vyvazenie bielej? Niektore monitory maju okrem
> prednastavenych teplot moznost nastavit rucne pomer farieb, a je
> hardwareove riesenie <<pro každý monitor zvlášť>>.
>
> 	Tibor

Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale oba monitory jsou digitálně (jeden
tlačítky, druhý skrz OSD) ovládané a ani zezadu nejsou žádné další volítka,
určitě ne RGB. Kuchat ten monitor nechci, jede jinak dobře. Rozladění není
nijak katastrofický, ale rozdíl odstínů je naprosto zřetelný a tomi vadí,
poněvadž pracuju s grafikou a někdy musím dodržovat přesný barvy... Tedy
proto hledám SW řešení.

Zdraví, Oak