802.1q a e100 NIC

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Pátek Září 26 11:06:44 CEST 2003

>Aha. Tak to bude problem jeste nekde jinde. Kazdopadne ten e100 driver je
>na vlany pripraveny, zkuste do toho zdrojaku kouknout, co tam pisou o tom
>vasem typu. Komunikace nefunguje ani jednim smerem? Kdyz pingate na ten
>pocitac, vidite na switchi prochazet pakety? Kdyz zkusite z toho pocitace
>nejaky provoz generovat, vidite neco na switchi? Neni to opravdu jen
>nejaky konfiguracni problem.

   Zkusil jsem snizit MTU a opravdu to pomohlo, ted mi pingy projdou. Bohuzel se to stejne chova velmi divne. Zkusil jsem pridat dalsi VLANku a ta uz nefunguje a pri pokusu ji odebrat se vconfig tvrde zakousnul;  hned pote se zakousnul i ifconfig, takze to je na reboot. Tak nevim, jestli to je stabilni pro normalni pouziti.

   Borek