802.1q a e100 NIC

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Září 26 11:18:56 CEST 2003

> Zkusil jsem snizit MTU a opravdu to pomohlo, ted mi pingy projdou.
> Bohuzel se to stejne chova velmi divne. Zkusil jsem pridat dalsi VLANku
> a ta uz nefunguje a pri pokusu ji odebrat se vconfig tvrde zakousnul;
> hned pote se zakousnul i ifconfig, takze to je na reboot. Tak nevim,
> jestli to je stabilni pro normalni pouziti.

No i to snizeni MTU je dost problem, musite ho pak snizit na vsech
zarizenich na tom subnetu. Pokuste se o nejakou diagnostiku - kdyz uz vam
tam obcas nejaky ten paket projde <g>, tak zkuste (tcpdump, na switchi)
zjistit, kdy nastavaji ty problemy a jestli vubec jsou nejak
deterministicke.

Vzhledem k tomu, ze ten problem zrejme nejak souvisi s MTU, mam opravdu
velke podezreni, ze to bude stejne jako v mem pripade HW zalezitost (coz u
integrovane sitovky docela zamrzi).

-- Honza Houstek