Barevné schéma, barevný složky na monitoru

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Sobota Září 27 00:46:04 CEST 2003

Michal Kubecek wrote:

>Od nastavení tří hodnot gamma pro jednotlivé kanály je ke skutečnému color
>managementu (tedy možnosti definovat barevné profily pro vstupní a výstupní
>zařízení) ještě velký kus cesty. Mělo by jít o systém nástrojů, který vám
>umožní zajistit, že když nascanujete fotku, zobrazíte ji na monitoru a
>vytisknete na barevné tiskárně, budou barvy všech tří exemplářů (v mezích
>možností) stejné. A to je věc, která v Linuxu zatím bohužel chybí.
>
>                                                            Michal Kubeček

Inu, Gimp se uz uci pracovat s CMYK, takze snad
vznikne i tlak (zajem uzivatelu) na implementaci
CM do X. Mate nejak zmapovany CM v gs? Umi
vubec neco? Ve zdrojacich jsem neco zahledl ale
nejak se mi nepodarilo zjistit, do jake miry to je
pouzitelne.  Vypadalo ty spis jako nejaky pokusny
modul ci co, ze?

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035