operation permited

Neděle Září 28 20:16:02 CEST 2003

On Sun, 28 Sep 2003, Petr Vileta wrote:

> Uzivatel "on" prenesl FTPckem na server nejake soubory. Ja jsem u tech
> souboru nastavil skupinu na "weby" a prava na rw-rw-r--.

Ja "ja" nebo ja "nekdo jiny"?

> Pak jsem chtel nektere tyto soubory prepsat novejsimi (jsem uzivatel
> "ja"), ale ono to nejde.

Tohle by samozrejme melo fungovat.

Muzete ten soubor aspon cist? Vidite skupinu "weby" ve vypisu prikazu id?
A vubec, zkousel jste to primo v shellu a ne pres FTP (buh vic, co to Vase
FTP (at uz server nebo klient) provadi, mozna se pokousi soubor nahrat
pod jinym jmenem a pak prejmenovat)?