operation permited

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Září 28 23:21:44 CEST 2003

> Ja "ja" nebo ja "nekdo jiny"?
Ja "root" :-) Jenze jako root se z venku neprihlasim, je to proste zakazane
dokonce i pro SSH. Musim se prihlasit jako user a pak su.

> Tohle by samozrejme melo fungovat.
Aaaale nefunguje. Proto jsem se dovolil se tady zeptat, protoze jsem si byl
na 99% jisty, ze by to melo fungovat.

> Muzete ten soubor aspon cist? Vidite skupinu "weby" ve vypisu prikazu id?
> A vubec, zkousel jste to primo v shellu a ne pres FTP (buh vic, co to Vase
> FTP (at uz server nebo klient) provadi, mozna se pokousi soubor nahrat
> pod jinym jmenem a pak prejmenovat)?
Soubor muzu cist, v prikazu id vidim vsechny skupiny, kde jsem clenem, tedy
i skupinu weby. Dokonce jsem se jeste dopsal do skupiny "on" a tu taky
vidim.
Jinak k tomu FTP, ono to vlastne neni FTP, to jsem napsal pro zjednoduseni
dotazu. Ja to prenasim pomoci WinSCP2. Pokud to ma podstatny vliv na
odpoved, tak se dodatecne omlouvam. Myslel jsem, ze to je v podstate jedno.