phpMyAdmin a SQL

walker paveva na seznam.cz
Pondělí Září 29 09:48:28 CEST 2003

Preji dobry den,
potreboval bych vyresit problem, se kterym si zatim nevim rady:

Máme podnikouvou síť (Server Suse 8.1)
Na serveru nám chodí Apache, php, MySQL
Do databáze se dostanu bez problémů pomocí phpMyAdmin, ale při použití
jiného
programu (MySQLKeeper, MySqlfront,...) mi to hodí chlášku -->

ERROR 2013: Lost connection to MySQL server during query

Kde je chyba? V kongiuraci Apache nebo v MySql nebo někde jinde?
Pokud mi tedy phpMyAdmin chodí a ostatní programy ne (tedy i stránky,
které využívají MySQL databázi), tak jsem myslel připojovat se do
databáze stejně jako phpMyAdmin. Možná je to blbost, ale snad
jediná možnost jak to obejít než najdu chybu a budu se moci připojit
normálně.

Tento script mám pro spojování a db:

$dbserver="127.0.0.1"; // adresa db serveru
$dbpass="";      // heslo
$dbuser="root";  //  jmeno
$dbname="test";   // jmeno databaze

@$dbspojeni=mysql_pconnect($dbserver,$dbuser,$dbpass);
if (!$dbspojeni):
   echo "<center>Spojeni se serverem nelze vytvorit!</center>";
   Exit;
endif;
mysql_select_db($dbname,$dbspojeni);

Nevite tedy, jak se phpMyAdmin spojuje s datadází?

Dekuji vsem za podnety a postrceni
--
walker <paveva na seznam.cz>