phpMyAdmin a SQL

Jiří Dimitrov dejma na e-snet.cz
Pondělí Září 29 10:42:02 CEST 2003

Řekl bych, že nemáte povoleno se přihlásit userem root i od jinud než z
localhost.

Vytvořte si testovaqcího usera chvilkového, který se může připojit
odkudkoliv tj host %
Do chybového hlášení PHP si ještě doplň
echo MySQL_Errno()."<br>".MySQL_Error()."<br>".__LINE__."

snad z toho budeš chytřejší

Snad nekecám

Čao Dejma