zruseni LILA

Lubomír Odráška lubomir.odraska na prodiss.cz
Pondělí Září 29 10:03:24 CEST 2003

Zdravim,
nainstaloval jsem si doma na PC, kde bezi XP, na dalsi partition RH linux 9.0. Bohuzel jsem ho ale nerozchodil, kuli graf. karte...mon    itor se vypnul a dal se nic nedelo. TAkze jsem linux shodil "tak trochu prasecky" a to tak, ze jsem pod XP proste logickou jednotku(y) odstranil a zformatoval NTFS. Ale samozrejme ze LILO zustalo. moho ho odstranit, po nabehnuti LILA prikazem lilo -u?  nemusim pak nejak definovat partition z ktereho se ma bootovat? Zkratka to chci vratit do puvodniho stav, aby mi nabootovaly rovnou Windowsy, aby me LILO dale neobtezovalo....

  diky za rady Lubos