Priprava mini distribucie

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Září 29 10:03:14 CEST 2003

> Take nieco som ale este nerobil, tak som sa chcel opytat, ako postupovat?

Pokud chcete opravdu jit od zacatku, pak doporucuju k procteni dokumenty
>From power to Bash a How to build minimal Linux. Odkaz ted z rukavu
nevysypu, ale myslim, ze se to da najit mezi klasickymi howto. Je tam
strucne popsano, co je potreba stahnout a zkompilovat, abyste nabootoval
Linux do shellu.
Prave ted si s tim hraju a v zacatku mi to dost pomohlo, i kdyz musim rict,
ze se potkate s problemy, o kterych se tam proste nemluvi. Chce to i nejake
vlastni zkusenosti, nebo spoustu casu na experimenty, abyste ty zkusenosti
ziskal (muj pripad)...

S pozdravem Zdenek Bohm