mozila a nastaveni rozhrani ,které bude mozilla pouzivat

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Září 29 13:59:53 CEST 2003

On Mon, 29 Sep 2003, [Windows-1252] Krmela Tomᚠwrote:

> Dobry den,
>
> mám na pocitaci 1 sitovou kartu a ta jen nastavena jako eth0 s ip 1, mám
> tu vsak virtualy eth0:0 s IP 1 a etho0:1 s IP 2.Jak donutit mozilu ,aby
> pouzivala eth0:1

OT: Aaa, další člověk, co nezvládne nastavit zalamování řádku v M$
softwaru. Nemáte na takové uživatele někdo vymyšlen nějaký trest?

K té otázce: to by mělo být dobré jako k čemu? Tohle není věc Mozilly, to
je věc routování, tj. Mozilla odešle IP podle toho, přes jaké rozhraní
budete s protějškem komunikovat. Ale u virtuálu to IMO platit nebude, od
toho je to přeci virtuální.

R.V.