RE: mozila a nastaveni rozhrani ,které bude mozilla pouzivat

Krmela Tomáą Tomas.Krmela na pvt.cz
Pondělí Září 29 14:24:30 CEST 2003

Dobrý den

> Dobry den,
>
> mám na pocitaci 1 sitovou kartu a ta jen nastavena jako eth0 s ip 1, mám
> tu vsak virtualy eth0:0 s IP 1 a etho0:1 s IP 2.Jak donutit mozilu ,aby
> pouzivala eth0:1

OT: Aaa, další clovek, co nezvládne nastavit zalamování rádku v M$
softwaru. Nemáte na takové uživatele nekdo vymyšlen nejaký trest?

re ot bohuzel ja se snazim,
ale nouzove odesilam email pres microsoft otlook web acces
 a ten si  s tím zjevne dela co chce

K té otázce: to by melo být dobré jako k cemu? Tohle není vec Mozilly, to
je vec routování, tj. Mozilla odešle IP podle toho, pres jaké rozhraní
budete s protejškem komunikovat. Ale u virtuálu to IMO platit nebude, od
toho je to preci virtuální.

pred nekolika  hodkami mi odesel pc,
ktere melo na squidu pres ip povolen internet,
 rozchodil jsem si virtual s tou  IP na serveru a
potrebuji mozilu  donutit pouzivat toto rozhraní,
 na servru mám i iptables , pokud by byl nejaky navoda jak to udelat
budu vdecen
R.V.

Tk

Daląí informace o konferenci Linux