DNS

metaXa metaxa na zmail.sk
Pondělí Září 29 17:56:38 CEST 2003

Ahoj :-)

Tak jsem tu s prvnim konkretnim dotazem...
vsichni zname zaznamy A, CNAME, MX... Fajn. A ted teoreticky dotaz: proc
existuje zaznam pro postu (MX + priorita), neexistuje i nejaky specialni typ
pro FTP server? Ted se nechci hadat jaky je mezi nimi rozdil ohledne
pristupu, ale jde mi to, kdyz server pozna, ze klient chce pracovat s
POP/IMAP serverem potrebuje jeste zaznam v DNS?

Druhy dotaz: proc je tak casto pouzivana domena ftp.neco.com (jde mi o to
ftp)? Opet - vzdyt preci server pozna, ze se jedna o FTP - protokolem a
portem...

Diky za odpovedi a sorry za blbe dotazy ;-)
--
Ondrej Kadlec