uprava cache

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Čtvrtek Duben 1 10:10:07 CEST 2004

Ja jsem situaci s ventilatorama resil malou krabickou ktera se
prodava cca za 5 euro v nemecku ktera ma vstup a vystup opatren
vetrakovyma konektorama a jde z ni vyvod s termistorem ktery jsem
pripevnil k chladici s procesorem. pri postupnem zahrivani chladice
se ventilator vice a vice roztaci. Zde je obrazek jak to vypada

http://www.pollin.de/productgfx/06/01/08/G720653.jpg

a urcite to pujde koupit i nekde u nas v CR. Mam to jak na
CPU tak i ve zdroji.

Martin