bug kernelu v RH9

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Duben 1 17:48:05 CEST 2004

On Thu, Apr 01, 2004 at 05:43:01PM +0200, noro wrote:

> Dakujem za odpoved
> Ja viem ze je to stare jadro, ale mna zaujima dovod preco to vzniklo.
> ten stroj bol komletne vytuhnuty nefungovala ani klavesnica.

Proste je tam chyba a kleklo to na Oops. Je otazka, zda ta chyba je v
novejsich aktualizovanych verzich take a ja na ni neumim odpovedet...
(nicmene RH9 mam na vice mistech a nezda se, ze by to takhle klekalo).

Vyloucit nelze ani HW problem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz