Zaujimavy poznatok - FYI - ping flood

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 1 16:49:26 CEST 2004

On Wednesday, March 31, 2004 12:03 PM [CET], Jan Satko
<satko na quanto.nr.sanet.sk> wrote:

> Meral som to podobne ale kratsie casove useky. 1x intel 500MHz mi
> robi cca 1500 za sekundu a tolko isto mi robi aj alpha server 4000.
> Iny intel (asi menej vytazeny) mi robi cca 4000/s. Compaq proliant
mi
> robi cca 2500/s.
>
> Ale to su stale nizke hodnoty. Pri tych vasich nejaky ten megabit
> naskocit mohol :-)

zvlaste pak, kdyz vezmeme v uvahu, ze TCP stream neumi prenaset po
bytech ale packetech (znate to IP hlavicka, TCP hlavicka a nakonec
mozna i nejaka data). A pokud by byl vypnutej nagle algoritmus ....

BTW: SSHcko pri prenosu jednoho bytu vnasi ci nevnasi nejaky dalsi
overhead?

D. Toman