KOMERCE: Duben - měsíc Linuxu na DVDLinux.cz

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Neděle Duben 4 23:34:50 CEST 2004

On Fri, Apr 02, 2004 at 10:05:56AM +0200, Luděk Kolář wrote:

> Kdyby bylo jasně řečeno, kdy se co stane, tak to tam bude vše uvedeno. Pokud
> neví nic ani firma, ani já, tak nemá cenu uvádět nějaké kdyby.
> A již jsem výše napsal, pokud budou existovat updaty přímo od RH, tak není
> problém je kompilovat vlastními silami nebo stáhnout jinde atd.

> Svůj postoj jsem vám vysvětlil. Bohužel jste známý tím, že v každém třetím mailu
> začnete lidi osobně napadat protože máte ke všemu svůj jakýsi "morální"
> dodatek. Ale já se flamu nechci zůčastnit, takže toto je mé poslední
> vyjádření.

Poukaz na skryvani jasne planovaneho zpoplatneni aktualizaci neni
napadani stejne jako poukaz na to, ze jste si 5 let vycucal z prstu.
Tristni vymluva na to, ze si zakaznik muze aktualizace kompilovat sam je
k smichu.

To je normalni podraz na zajemce at se na to koukam jak chci.

A nesnazte se to okecat tim, ze neumite anglicky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz