Zaujimavy poznatok - FYI - ping flood

Čtvrtek Duben 1 22:21:10 CEST 2004

On Thu, 1 Apr 2004, Ing. Pavel Janousek wrote:

> [...]

Presneji receno striha SSH prenasena data na bloky, pricemz kazdy blok
ma informaci o delce, data, padding a kontrolni soucet.

V pripade, ze se prenaseji jednotlive bajty, tedy presneji, ze to, co
demon precte ze sveho konce pseudoterminalu, jsou jednotlive bajty, pak
komprese nijak neuplatni a ke kazdemu bajtu dat se prida odhadem 15 bajtu
na delku bloku a padding (aby to dohromady udelalo 128 bitovy blok pro
sifru) a 16 bajtu na checksum, cili z jednoho bajtu mama najednou 32. :)

Pokud je to jeden znak za sekundu, tak to vetsinou nevadi. Pokud je toho
vic, tak to muze byt potiz. Legracni je, ze jak tak na to koukam, tak
OpenSSH sice umelo tuhle situaci resit s protokolem 1, ale v protokolu 2
to neumi (to by mozna vysvetlovalo, proc se mi pred casem zacaly pri
pristupu po pomale lince prekreslovat v nekterych programech obrazovky
znatelne pomaleji). Ach jo...zase dalsi vec na todo list. :)