Zaujimavy poznatok - FYI - ping flood

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 2 08:23:33 CEST 2004

	Mozna s tim souvisi jeste jedna vec. V protokolu verze 1 se dala
nastavit uroven komprese (-C + CompressionLevel). U protokolu verze 2 mi
to treba wokeni SecureCRT taky povoli nastavit, ale ze by to melo nejaky
efekt jsem si vazne nevsiml...

	Navic OpenSSH v dokumentaci vyslovne pravi (viz man ssh - nikoli
cesky preklad!), ze CompressionLevel - ...Note that this option applies
to protocol version 1 only.

	Tak si rikam, kde OpenSSH v protokolu verze 2 bere tu
pseudointeligenci za mne...:-) Navic je zvlastni, resp. pro mne
prekvapenim, ze o kompresi muze vyjednavat pouze klient - aspon OpenSSH
sshd zadne moznosti v tomto smeru nema... - RFC s protokolem jsem
nezkoumal...

PS: Komprese je defaultne (necekane) zcela vypnuta a musi se zapinat.