Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Čtvrtek Duben 1 22:57:39 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> No me slo hlavne o toho ICA klienta. Pres gprs je to utrpeni, odezva
> 3-20 vterin.

A jak toho klienta spoustite? Na stejne masine, co je displej, nebo na
vzdalene? Pokud to druhe, tak je v prvni rade vhodne zapremyslet nad tim,
jestli by neslo prestehovat ho bliz k displeji a pres tu pomalou linku
tahnout to citrixove spojeni. Nebo mezi displejem a klientem pouzivat to
zminovane LBX (viz lbxproxy(1)). Klasicky X protokol opravdu neni staveny
na procpavani obrazovek v duhovych barvach skrz uzke trubky.

> Dal jsem
> 	startx -- :3 +bs
> a nejenze se to chova porad stejne, ale i xwininfo i /var/log/Xfree86
> cassove odpovidajici log mi rika ze backingstore disabled.

Tak to je divne. Ja kdyz zkusim ten samy prikaz, tak mi do logu (divate se
na /var/log/XFree86.3.log, ze?) pise, ze enabled:

(++) RADEON(0): Backing store enabled

Ale nezkousel jsem, nakolik to opravdu funguje.

> Muzete mi kdyztak prosim poslat
>
> /etc/X11/Xf86config.4
> /etc/X11/Xf86config

Rozhodne tam nemam nic neobvykleho (krome reliktu nejakych pokusu
s Xineramou).