apache - cestina

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 2 08:59:48 CEST 2004

Jan Houstek napsal(a):

> Ja bych rekl spis "muzete". Navic jak uz tu padlo, pokud kodovani bude
> soucasti HTTP hlavicek, tak dostane (resp. melo by dostat) prednost pred
> obsahem meta http-equiv.
>
> -- Honza Houstek

No já bych u nás pro češtinu řekl musíte protože i když to tam být
nemusí tak potom prohlížeč neví v jakém je to kódování a pokud ten
server není váš že si zapíšete v jakém je to kódování do hlavičky od
toho serveru tak je to víte kde.......

Mě prostě naštve když mám půl stránky v nějakém kódování a další v jiném
protože to není nikde uvedeno a pořád musím přehazovat znakové sady. :-)

PS. Kdyby bylo jedno kódování češtiny tak je to jedno v prohlížeči
nastavím něco a funguje to potom s CZ stránkami, ale máme různé kódování
od iso 8859-2 potom nějaké sprasené to windowsácké co není s ničím
kompatibilní potom dva druhy češtiny co používal ms-dos a nakonec utf-8.
A ještě hromada dalších které se nerozšířily (naštěstí)

PS2 Doufám že se to utf-8 prosadí všude a konečně bude pokoj s kódováním.

|    ICQ    179223500                    |