apache - cestina

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Duben 2 09:30:58 CEST 2004

On Fri, Apr 02, 2004 at 08:59:48AM +0200, Petr Šobáň wrote:

> Mě prostě naštve když mám půl stránky v nějakém kódování a další v jiném
> protože to není nikde uvedeno a pořád musím přehazovat znakové sady. :-)

Pokud si nastavite fileencodings, bude vam vim automaticky detekovat
kodovani (potiz je pouze s rozeznanim CP1250 a ISO8859-2, protoze je to
zalozene na vzniku chyby pri pouziti iconv).

Da se predpokladat, ze i jine editory budou tuto vlastnost podporovat,
takze staci najit takovy, ktery ji ma.

$ cat ~/.vimrc
set fileencodings=utf-8,iso-8859-2

--