KOMERCE: Duben - měsíc Linuxu na DVDLinux.cz

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pátek Duben 2 10:05:56 CEST 2004

Quoting Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz>:

> nabídce.

> Podivejte - zpoplatneni aktualizacni sluzby je na strankach Lieoxu jasne
> uvedene a vy zamerne klamete sve zakazniky.

Kdyby bylo jasně řečeno, kdy se co stane, tak to tam bude vše uvedeno. Pokud
neví nic ani firma, ani já, tak nemá cenu uvádět nějaké kdyby.
A již jsem výše napsal, pokud budou existovat updaty přímo od RH, tak není
problém je kompilovat vlastními silami nebo stáhnout jinde atd.

> Tohle je velmi osklive jednani!

Svůj postoj jsem vám vysvětlil. Bohužel jste známý tím, že v každém třetím mailu
začnete lidi osobně napadat protože máte ke všemu svůj jakýsi "morální"
dodatek. Ale já se flamu nechci zůčastnit, takže toto je mé poslední
vyjádření.

Děkuji

L. K.

--