RE: Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 2 14:11:11 CEST 2004

	Ja se bez muceni priznam, ze nevim, co je LBX a vedomky jsem ho
nikdy nepouzil, nabidnu Vam vsak odzkousenou variantu - existoval
projekt XDCP nebo nejak podobne - "X-Window differential compression
protocol", ktery mi na velmi "kvalitnich" linkach okolo 2-3kbps ve sve
dobe umoznoval pomerne bezproblemovou praci na X-Window terminalu vcetne
treba nenazraneho NetScape Navigatoru 4.X apod. - jaky je stav dnes
nevim, pouziva se spise VNC apod. A tunelovat tento protokol via SSH je
uplne stejne jako tunelovat via SSH cokoli jineho.