Host a pinkání na názvy

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 5 23:39:05 CEST 2004

Dejma napsal(a):
> Dobrý den všem,
>
> mám naistalován MNF 8.2 a mám následující problém.
>
> V na MNF v souboru /etc/host mám záznam
> 192.168.1.252	intranet
>
> Když pinknu z MNF ping intranet - je to OK
> Když pinknu ze stanice v síti ping intranet - neznámý hostitel
>
> Pro počítače v síti mám jako DNS IP adresu toho MNF, když pinknu na
> www.seznam.cz tak to MNF přeloží (DNS forwarder) a fachá to.
>
> Jenomže nebere v úvahu můj /etc/host na MNF a nevím proč. Přičemž v:
> /etc/host.conf
> order hosts,bind
> multi on
> [...]

Jednoduše soubor hosts je pouze pro ten jeden PC takže pokud máš názvy v
tom souboru tak ten soubor musíš kopírovat na všechny PC :-)

Pokud to nechceš dělat tak si musíš rozběhnout DNS server v kterém budou
ty záznamy a potom ostatní PC musí mět zadaný ten dns server.

|    ICQ    179223500                    |