RE: Host a pinkání na názvy

Dejma dejma na volny.cz
Úterý Duben 6 08:51:39 CEST 2004

Díky za objasnění situace. Myslel jsem (nesnáším slovo myslel :) ), že
PC DNS nastavený jako forwarder si do něj šáhne a pak do BINDU. Dříve
jsem konfiguroval WinRoute Pro, kde byla fce, "před přádáním dotazu DNS
zkus vyhledat jméno v souboru hosts". Tím jsem jednoduše rozchodil velmi
jednoduchý "DNS" pro lokalní síť.
V linuxu (BINDU) bych preferoval také takovou jednoduchost - lze to?

Fakt se mi na docela uzavřeným a zabezpečeným systému nechce rozcházet
velký DNS.

Ještě mě napadlo, zkusit tomu forwarderu předhodit vlastní IP adresu
jako jeden z nadřazených prim: 192.168.1.253 a sec: 195.250.128.34 .
Pak by při dotazu eventuelně mrknul do hosts.

Díky všem za nakopnutí, Dejma

PS: pro Honza Houstek - host byl to poue překlep, píu jako dislektik
nebo spíš jako tatar :) Omlovám se češtinářům.