mars-nwe a trustees

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 6 12:31:31 CEST 2004

Zdravim.
Ma tu niekto skusenosti s aplikovanim trustees v mars-nwe a mohol by sa o
ne so mnou trosku podelit ? Podla popisu su trustees nadstavba nad unixove
prava t.j. platia aj unixovske aj novelovske. Preto odporucaju nastavovat
prava 711 a 600 a novelacky si ich menit. Lenze mne to nefunguje. Nahodim
si v novelli vsetky prava, ale aj tak mi to nedovoli ako userovi zapisovat
do adresa (v unixe je vlastnik root s pravami 755). Takisto cez filer si
neviem zmenit vlastnika. Jednoducho to natukam a nic, v unixe sa vlastnik
nezmeni. Ked to spravim rucne cez chown, tak filer ukaze
zmeneneho vlastnika. A ked si dam v unixe prava na zapis, tak v noveli
veselo zapisujem. Mi to pripada tak, ako keby to vobec nefungovalo a
beru sa len unixacke nastavenia.
Na tom marse bezi(ma bezat) jeden stary DOSovsky program pisany v
clippri a uz mam poriesene vsetko az na toto :-(
Vdaka za rady.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2