TV karta Leadtek Winfast 2000XP Expert

Marek Kdolský KdolskyM na seznam.cz
Úterý Duben 6 12:57:49 CEST 2004

Zdravim.

Podarilo se nekomu rozchodit TV kartu Leadtek Winfast 2000XP Expert (kernel
2.6.3.) Koukal jsem do zdrojovych kodu projektu video4linux a narazil jsem na
nize uvedeny zaznam. Tudiz bych predpokladal ze by podpora eventuelne mela
byt.

Pri modprobe cx88...atd. se modul bez hlesu zavede, ale nevytvori /dev/video0
ani /dev/bttv

Kdyz jsem zarizeni vytvoril rucne dle
[root na marysovo root]# less /usr/src/linux/Documentation/devices.txt
mknod /dev/video0 81 0
atd...
opet zadna zmena. Navic pri spusteni tvtime mi program hlasi ze nemuze
utevrit /dev/video0 (prava jsou v poradku).

Resil nekdo obdobny problem? resp. muze mi nekdo poradit jakym smerem bych se
pri snaze tuhle TV kartu uchodit mel vydat?

Dik Marys

[root na marysovo root]#
less /usr/src/linux/drivers/media/video/cx88/cx88-cards.c
[CX88_BOARD_WINFAST2000XP] = {
                .name           = "Leadtek Winfast 2000XP Expert",
                .tuner_type     = 38,
                .input          = {{
                        .type   = CX88_VMUX_TELEVISION,
                        .vmux   = 0,