Jak na paskovou mechaniku

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Úterý Duben 6 15:14:16 CEST 2004

kdyz vam to dela paska s povolenym zapisem a pomuze stejnou pasku
strcit znovu, zkuste mechaniku vycistit nebo muze jit o zacinajici HW
problem pasky tak pokud je zaruce zkusit ji reklamovat, ale dost
spatne se ta zavada demonstruje. mam tu jednu takovou mechaniku po
zaruce obcas to chce silne nervy nez uzna pasku za hodnou zapisu.

Petr