SCSI paska a Debian

Marek Mergl marek na jakost.cz
Středa Duben 7 10:57:22 CEST 2004

Zdravim,

>Blbe zaterminovane scsi se prave projevuje tim, ze
>zarizeni jsou a nejsou videt. Me napriklad nezaterminovany
>disk bezel pomerne dlouho, az pri heavy_IO na tom disku zmizel

Tak to jsem netusil, clovek se porad uci. No ale hral jsem si s
hardwarem a s terminaci vcera dost dlouho, pri bootu kdyz radic vypisuje
zarizeni, tak tam paska je ale linux ji nezdetekuje. Nakonec jsem to
vyresil tak, ze jsem tam dal druhy SCSI radic a vse funguje jak ma. Ale
stejne by me zajimalo proc ...

Soucasny stav je:
scsi0 : aacraid
  Vendor: ADAPTEC   Model: Adaptec Volume    Rev: V1.0
  Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
spurious 8259A interrupt: IRQ7.
ahc_pci:3:10:0: Host Adapter Bios disabled.  Using default SCSI device
parameters
scsi1 : Adaptec AIC7XXX EISA/VLB/PCI SCSI HBA DRIVER, Rev 6.2.8
        <Adaptec 2902/04/10/15/20/30C SCSI adapter>
        aic7850: Single Channel A, SCSI Id=7, 3/253 SCBs

  Vendor: HP        Model: C1537A            Rev: L111
  Type:   Sequential-Access                  ANSI SCSI revision: 02
(scsi1:A:3): 10.000MB/s transfers (10.000MHz, offset 15)

Mozna nesmyslna otazka, protoze modulum kolem SCSI moc nerozumim, ale
nemuze byt problem v modulu aacraid, pripadne jeho konfiguraci?

Marek