PAN (usb-bluetooth <--> PocketPC)

Aben Siatris aben na webcom.sk
Středa Duben 7 19:58:48 CEST 2004

Dňa Wednesday 07 April 2004 18:12 Jaroslav Lukesh napísal:

> No ja se na initskripty pri rozchazeni moc nespolehal jelikoz se ukazaly
> jako funkcni jen nekomu, ale ne mne. Takze dejte
>
> less /usr/share/doc/bluez-pan*/README
>
> a zacnete cist radkem 74

dakujem krasne, konecne nieco co mi pomohlo :))
takze s desktopu som spravil pan server,
connect prebehol bez jedineho problemu.
potom som ifconfigom na desktope nastavil IPcku
192.168.30.1 pre bnep0 a uz pingam :)
predtym som samozrejme musel natvrdo nastavit PocketPC
IPcku 192.168.30.2
nemozem nastavit pand serveru aby prideloval IPcku dynamicky
v rozsahu 192.168.30.* ?

v podstate uz len potrebujem nastavit gateway a
natko pomocou iptables. ale na som prilis slaby
v iptables :( poradi niekto?