bezpecna nahrada ftp servera

Mensor mensor na seznam.cz
Středa Duben 7 11:57:43 CEST 2004

 zdravim,

potreboval by som pomoct s nasledovnym problemom (staci nakopnutie).
potrebujem bezpecnu nahradu za ftp server, tak, aby sa nan mohli
pripajat klienti z windows stanic (cca 80) cez graficke rozhranie.
zaroven potrebujem mat i zabezpeceny server.
dostal som jeden navrh, ktory sa mi vsak nepaci, kvoli zabezpeceniu,
administracii a pod.
- vytvorit "scp server", klienti budu mat aplikaciu winscp.
nepaci sa mi to, nakolko winscp vyzaduje bash shell, uzivatelia maju
moznost sa nalogovat cez ssh na server, su tu problemy s pravami do
adresarov kvoli buducemu rozsirovaniu uzivatelov a adresarov a pod.

rasto.
Lítejte si po Evropě od 1590 Kč! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=72890%26url=http://www.smartwings.net