Zaujimavy poznatok - FYI - ping flood

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Duben 7 15:19:13 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

> Nicmene server muze pouziti komprese bezpodminecne vyzadovat (tak, ze
> neuvede "none" jako prijatelny algoritmus).

Jak to lze nastavit? Nedavno jsem kompiloval jsem OpenSSH na SCO
OpenServeru a pri konfiguraci mi to reklo, ze na te platforme muzu
pouzivat bud kopresi nebo privilege separation, ale ne oboji. Doted jsem
to resil tak, ze jsem kompresi vypl na klientovi.

Manulova stranka mlci, na zdrojaky jsem lenosny.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX